Георги Димитров

Co-Founder & Executive Director

Георги Димитров е един от основателите и управители на InaEssentials - бранд за биологична козметика.

Заедно с Васил Ралчев са aвтори на книгата "5 Стъпки към по-добър живот" и избрани за класацията Forbes 30 под 30 в категория бизнес.

Днес основният им фокус е брандът InaEssentials, който оперира в 29 пазара и има над 1.900.000 крайни клиента. Екипът им наброява 70+ души, а основният им канал за продажби са локални онлайн магазини във всеки един пазар.

 

Георги е гост лектор в събитие F5 Conf - Ecommerce Marketing.

Повече от конференция

Спести време, избегни грешки и стани по-добър експерт с помощта на едни от най-опитните и доказани маркетинг професионалисти в България!

От експерти за експерти.

последвай ни

ПОЛУЧИ ИЗВЕСТИЕ

БИЛЕТИ В ПРОДАЖБА ОТ 1 СЕПТЕМВРИ