Христомир Витанов-Мъро е рекламист, предприемач и маркетолог с над 7 години опит в сферата. Завършва политология, но намира своето призвание в изследване на потребителското поведение в социалните мрежи и създаване на реклами. Огромна част от иновациите в дигиталния маркетинг могат да бъдат проследени до него. Експертизата му се простира от управление на милионни рекламни бюджети в международна среда, през развитие на бизнес модели в директните продажби, до автомобилен бранд мениджмънт.
През кариерата си Христомир заема и позиции на маркетингов директор в технологични стартъп компании. През 2018 година Мъро поставя началото на ANOMALY - агенция, която чупи представите за маркетинг с дръзки похвати на принципа “неочаквано, но общоприето”, където ежедневно прилага иновативни подходи за развитието на бизнесите на клиентите си. По-късно се появяват GEROI - агенция за Performance Marketing, и Anomaly Studio - продуцентското звено от маркетинговата машина. Един от най-новите му проекти е създаването и развиването на собствени брандове под шапката на Anomaly.
В края на 2019 година част от екипа, начело с creative директорa и основател на Anomaly.bg Христомир Витанов, започват разучаването на непознатата мрежа TikTok, като създават профили и съдържание за всичките си клиенти. За 2 години ANOMALY.BG публикува хиляди видеа в TikTok, които имат милиони гледания за клиентите на агенцията. В портфолиото са брандове като OZONE.BG, BABY.BG, BIOTRADE, VMV.BG, VIDA.BG, INSAOIL, ROOBAR, KOOKIE CAT, BULINS, COCOSOLIS, BMK LEASING, HYPE SOFTWARE, TASTEPLACE, WPX и много други.
Мъро е бил двукратен TEDx лектор и е лауреат в конкурса за млад мениджър на Фондация “Еврика”.
Христомир е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.