Симеона Герджикова
Marketing Expert & Influencer
Симеона Герджикова (simeona.g) е създател на съдържание, опитен дигитален маркетолог и lifestyle блогър и инфлуенсър с колаборации в страната и чужбина. Завършва Business Economics в "University of Groningen", Холандия. Част от брандовете, с които си е партнирала са: Philips, Samsung, Eucerin, Lancôme, Dior, Vivacom, Sofia Ring Mall, Prettyshop, Villa Melnik и други.
Симеона е ръководител на дигиталния маркетинг на най-голямата културна институция в България - Софийската опера. Реализира проекта “CLASSICS are COOL too”, с който оператa печели най-високо отличие в категорията Influencer Marketing на IAB MIXX Awards 2022 и най-големите ПР награди в България - "BAPRA Bright Awards.
През 2020 година създава бутикова агенция за дигитален маркетинг - "Dtale Solutions" и през годините показва, че познава изключително добре дигиталния свят от страната на създадел на съдържание (инфлуенсър) и маркетолог.
Симеона е гост лектор в събитие F5 Conf - Instagram Marketing.