Още с основаването на Markademics през 2017-та година, решава да опита да развива дейност паралелно на българския и международния пазар, което се оказва много добър ход и в момента по-голямата част от проектите на агенцията са именно в чужбина. За последните 6 години има възможността да работи по проекти в над 15 страни и да управялва многомилионни рекламни бюджети.
Паралелно и вследствие на дейността на Markademics, от 2020-та година стартира и развива свои онлайн магазини. В един от тях, заедно с партньора си Благовест Каменов, превръщат първоначална инвестиция от 1500 долара в малко над 1 мил. долара оборот за 6 месеца в САЩ, Канада, Австралия и Великобритания.
Стилян Малаков е Facebook ads специалист с над 8 години в опит в рекламирането на e-commerce и B2B бизнеси.
През последните години ръководи performance marketing отдел, отговорен за генерирането на над 100 милиона долара годишен оборот за малки и средни бизнеси. Заема позицията на Head of Media buying на международната агенция Salesgenomics, част от Atypical Digital Holding Group, в която ръководи и обучава десетки Facebook ads специалисти. Към момента консултира и обучава маркетингови отдели на онлайн магазини, стартиращи бизнеси с фокус към performance marketing и маркетинг агенции.
Зад гърба си има стотици успешни проекти с брандове като Colgate-Palmolive, Kwik Learning, Xlash, Sutro, ZestTea, Silvercut, Blackroll, Sundose, TreeHut и много други.
Виктор и Стилян са гост лектори в събитие F5 Conf - Finale.