logo f5 F5 Conf | TIKTOK

онлайн конференция | 17.01.2024

TIK TOK MARKETING

ОТ ЕКСПЕРТИ ЗА ЕКСПЕРТИ

НОВОСТИ

СТРАТЕГИИ

ПРИМЕРИ

Повече от конференция

Водещи експерти и маркетинг агенции от страната и чужбина обединиха сили, за да създадат най-практичнaтa онлайн конференция за Tik Tok marketing в България! Събитието се излъчва онлайн (с видео запис) и състои от лекции за напреднали, в които получаваш синтезирана и структурирана информация за новости, работещи стратегии и детайлни Case Studies от реалния бизнес.

ОРГАНИЗАТОРИ

Създай успешна маркетинг кариера или онлайн бизнесс помощта на доказани маркетинг експерти!

DigitalPRO е най-подробната онлайн програма по дигитален маркетинг в България, която ще ти спести време, грешки и помогне да станеш успешен маркетинг специалист.

 

25 видео курса на запис

Учи онлайн в удобно за теб време, място и темпо на обучение със синтезирани видео уроци и готови темплейти с работещи стратегии

Удостоверение от МОН

Провери своите знания с нашите онлайн изпити в удобно за теб време и вземи Удостоверение и Диплома за участие от МОН и DigitalPRO

Общество за растеж

Влез в нова среда за растеж, където ще обменяш опит и получаваш знания и съвети от маркетинг експерти

Уебинари на живо

Задавай въпроси за проблеми, с които се сблъскваш, и получи работещи стратегии и съвети от лекторите за твоя маркетинг успех

Anomaly.bg е компания за full-service маркетинг решения, разработени на принципа "Неочаквано, но общоприето". Тя е първата компания с широко интегрирано приложение на TikTok в операциите си в България.

Пет години след основаването на Anomaly.bg, девизът на компанията „Работата ни се вижда“ се превърна в нарицателно за индустрията, чрез което над 150 бранда в ecommerce, FMCG, HoReCa, горива, auto и tech сектори постигат своите разпознаваеми и ефективни комуникационни аномалии.

Някои от клиентите с осъществени TikTok проекти са Ozone.bg, Baby.bg, Biotrade, Dice.bg, 8HRISTO.COM, Solid 55, Nestea, Bellissimo Clinic, Paradise Center, Avendi и десетки други. Към момента числата на компанията в TikTok надхвърлят 300 млн гледания и работа по над 60 проекта.

Защо да участваш

Стани по-добър експерт с помощта на едни от най-опитните и доказани маркетинг професионалисти в България!

  1. Лектори практици

    8 лекции & панел за напреднали, в които научаваш новости, стратегии и детайлни Case Studies от доказани експерти от България и чужбина.

  2. Практична информация

    Гледаш презентации стъпка по стъпка (без реклама) със синтезирана и практична информация, която ти пести време и прилагаш веднага.

  3. Онлайн със запис

    Гледаш онлайн на живо от вкъщи/офиса или на видео запис без доплащане в затворена учебна зона до 05.04.2024г.

  4. Разнообразие от лектори

    Микс от доказани експерти, брандове и непознати (успешни) лектори от България и чужбина споделят своите do’s & don’ts.

Програма и лектори

8 лекции и дискусионен панел от експерти

Христомир Витанов

Co-Founder & Creative Director

10:30 - 11:00

Тенденции и пазарни данни в TikTok

В тази въвеждаща лекция ще научите:

  • Какво беше и какво предстои в TikTok
  • Данни за страната и чужбина
  • Даниел & Йоан-Петър Anomaly.bg

    Social Media Experts

    11:00 - 11:30

    TikTok стратегия за най-голям органичен reach с помощта на инфлуенсъри

    В тази лекция ще научите:

  • Промяната на контент консумацията и гъвкавостта на бранда спрямо нея
  • Задължителни точки по позициониране в TikTok платформата
  • Ефикасност и креативност при създаването на кампания
  • Христомир Витанов

    Co-Founder & Creative Director

    11:30 - 12:00

    Как TikTok води офлайн и онлайн продажби на брандовете

    В тази лекция ще научите:

  • Кои са call to action-ите за TikTok
  • Способи за тракинг на поръчки и посещения
  • Как да приспособим бизнесите си към възможностите за интеракция на потребителите с тях
  • Йордан Георгиев

    Co-Founder & Production Director

    12:00 - 12:30

    Количество vs качество на съдържанието в TikTok

    В тази лекция ще научите:

  • Как да разпознаваме доброто съдържание
  • Можеш ли да прекалиш с количеството
  • Важно ли е да слушаме аудиторията и защо
  • 12:30 - 14:00

    ОБЕДНА ПОЧИВКА

    Александър Николов

    TikTok & Instagram Influencer

    14:00 - 14:30

    Персонален брандинг в TikTok: историята на @‌alexander_vlog

    В тази лекция ще научите:

  • Колко е важно да бъдеш концентриран в една нисша и как да бъдеш постоянен в нея
  • Как успешно да водиш комуникация с брандове и да заслужиш и оправдаеш доверието им
  • Как да се справим с хейта, негативизма и колко е важна комуникацията с аудиторията ти
  • Радослав Мавродиев

    TikTok Influencer

    14:30 - 15:00

    The Hero's Journey - формулата за създаване на viral видеа в TikTok

    В тази лекция ще научите:

  • Какво e The Hero's Journey (Модел-Шаблон за създаване на История)
  • Как успях да го пригодя за TikTok и да създам десетки видеа със стотици-хиляди гледания по този модел
  • Различни начини за използване на формулата за създаване на viral видеа
  • Вероника Василева

    Head of Performance Marketing

    15:00 - 15:30

    Как да рекламираме и генерираме продажби в TikTok

    В тази лекция ще научите:

  • Предимствата да рекламираме в ТikTok
  • Какви са нужните ресурси за създаване на успешна рекламна кампания
  • Трендове и UGC съдържание като ефективен начин за реализирaне на продажби
  • 15:30 - 16:00

    ПОЧИВКА

    Вероника Манова и Илиян Чулев

    TikTok Influencers

    16:00 - 16:30

    Голямата енергия на инфлуенсърите в TikTok

    В тази лекция ще научите:

  • Защо да рекламирате в TikTok
  • Какво е инфлуенс маркетинг
  • Защо да работите с инфлуенсъри в TikTok
  • Мира Бегова

    Head of Digital Marketing

    16:30 - 17:00

    TikTok Marketing за модната индустрия

    В тази лекция ще научите:

  • Защо модната индустрия започна трудно в TikTok
  • Има ли пряк път за изграждане на бързо растящ моден профил в TikTok
  • Growing community или CTA – BUY NOW, а защо не и двете
  • 17:00 - 17:45

    ДИСКУСИЯ

    Успешни практики в TikTok за B2C и B2B бизнеси

    ХристомирВитанов

    Co-Founder & Creative Director

    МираБегова

    Head of Digital Marketing

    ДрагомирДраганов

    Marketing Manager

    ЙорданГеоргиев

    Co-Founder & Production Director

    Христомир Витанов

    Co-Founder & Creative Director

    Христомир Витанов-Мъро е рекламист, предприемач и маркетолог с над 7 години опит в сферата. Завършва политология, но намира своето призвание в изследване на потребителското поведение в социалните мрежи и създаване на реклами. Огромна част от иновациите в дигиталния маркетинг могат да бъдат проследени до него. Експертизата му се простира от управление на милионни рекламни бюджети в международна среда, през развитие на бизнес модели в директните продажби, до автомобилен бранд мениджмънт.

    През кариерата си Христомир заема и позиции на маркетингов директор в технологични стартъп компании. През 2018 година Мъро поставя началото на ANOMALY - агенция, която чупи представите за маркетинг с дръзки похвати на принципа “неочаквано, но общоприето”, където ежедневно прилага иновативни подходи за развитието на бизнесите на клиентите си. По-късно се появяват GEROI - агенция за Performance Marketing, и Anomaly Studio - продуцентското звено от маркетинговата машина. Един от най-новите му проекти е създаването и развиването на собствени брандове под шапката на Anomaly.

    В края на 2019 година част от екипа, начело с creative директорa и основател на Anomaly.bg Христомир Витанов, започват разучаването на непознатата мрежа TikTok, като създават профили и съдържание за всичките си клиенти. За 2 години ANOMALY.BG публикува хиляди видеа в TikTok, които имат милиони гледания за клиентите на агенцията. В портфолиото са брандове като OZONE.BG, BABY.BG, BIOTRADE, VMV.BG, VIDA.BG, INSAOIL, ROOBAR, KOOKIE CAT, BULINS, COCOSOLIS, BMK LEASING, HYPE SOFTWARE, TASTEPLACE, WPX и много други.

    Мъро е бил двукратен TEDx лектор и е лауреат в конкурса за млад мениджър на Фондация “Еврика”.

    Христомир е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.

    Даниел & Йоан-Петър Anomaly.bg

    Social Media Experts

    Даниел Иванов - Матего завършва докторска степен по Бизнес технологии в организациите и започва да се занимава с content creation през 2019 година. Създаването на съдържание се превръща в негова страст и за кратко време успява да се наложи като един от най-популярните инфлуенсъри в TikTok за държавата.
     
    В края на 2022 Матего започва съвместна работа с рекламната агенция ANOMALY, като става част от Big Energy екипа, който подпомага връзката между тиктокърите и брандовете. Заема ролята на Проектен мениджър в маркетинг екипа и криейтив по множество брандове в компанията.
     
     

    Йоан-Петър е един от най-следваните създатели на съдържание в България. Следва Педагогика в НСА и успоредно с това гради кариера в социалните мрежи.

    Създаването на съдържание в TikTok се превръща в негова страст и той продължава да диктува посоката на платформата в България вече повече от 3 години.

    Работил е с редица брандове от различни индустрии - от мода до бързооборотни стоки. Във видеата си залага на забавлението. Най-гледаното му видео е с над 11 000 000 гледания, с генерирани над 14 000 000 харесвания.

    През 2022г. се присъединява към екипа на Аномали, където работи редом с едни от най-известните инфлуенсъри и брандове в България.

    Йордан Георгиев

    Co-Founder & Production Director

    Йордан Георгиев е пример за амбициозен младеж, който рано си дава сметка какво иска от живота. Занимава се с визуално изкуство от над 10 години, като в предприемаческия си път постепенно надгражда от фотография през операторство до продуцентство.

    През 2018 година става част от Anomaly.bg като създател на съдържание. Впоследствие застава рамо до рамо с Мъро като съдружник. Заедно създават GEROI - агенция за Performance Marketing, и Anomaly Studio - продуцентското звено от маркетинговата машина. В момента ръководят Аномали и работят по създаването на нови брандове под компанията-майка.

    Йордан е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.

    Александър Николов

    TikTok & Instagram Influencer

    Александър Николов е на 27г. и работи като мениджър управление на проекти в транспортна компания.

    От 3 години развива профил в Тик Ток и Инстраграм, който изцяло е насочен към оценяването на ресторанти и хотели. Оценката я дава в качеството си на клиент и тя е неангажираща. Взима под внимание кухнята, обслужването и интериора на заведението.

    Идеята му започва в периода на пандемията. Проектът му се развива плавно, концентрирайки се в една нисша, тъй като е е много по-трудно бързото натрупване на последователи.

    За тези 3 години успява да събере над 200 000 последователи в двете социални мрежи. Успява да реализира над 90 съвместни партньорства, като общата му гледаемост надминава над 30 милиона в Инстаграм, а в Тик Ток е трудно да се изчисли.

    Започва да прави интересна рубрика, в която кани различни популярни български личности да дегустират храната с мен, задава им интересни въпроси за вкусове, предпочитания, любимите им храни от детството.

    В рамките на тези години успява да посети над 500 ресторанта, успява да разговаря със стотици собственици и управители на заведения. Запознава се с техните проблеми, тревоги и успехи.

    Основната идея на канала му е да помага на българските граждани, да имат богат избор от места за хранене и развлечение.

    Правя и рубрика, чрез която стимулирам българите по-често да почиват на нашето Черноморие, да опознават планинските ни курорти.

     

    Александър е гост лектор в F5 Conf конференцията за TikTok Marketing.

    Радослав Мавродиев

    TikTok Influencer

    Радослав Мавродиев е инфлуенсър с над 150 Хиляди последователи в Тик Ток!

    Създател е на първата Тик Ток Агенция във Варна, която е управлявала и развивала Тик Ток Профилите на над 50 бранда от над 35 ниши!
    Създател е на първата experience организация във Варна и е писател на над 5 електронни книги и 1 стихосбирка!

    Обучил е десетки хора, как да развиват социалните си мрежи и е работил със стотици модели и Инфлуенсъри от България!

     

    Радослав е гост лектор в F5 Conf конференцията за TikTok Marketing.

    Вероника Василева

    Head of Performance Marketing

    Вероника Василева започва кариерния си път в хода на DigitalPRO програмата и продължава да се развива като PPC специалист в GEROI, която е performance водеща сила на ANOMALY - агенция, чупеща представите за маркетинг с дръзки похвати на принципа “неочаквано, но общоприето”.


    Завършва здравен мениджмънт, но намира своето призвание в изучаването и анализирането на потребителското поведение чрез кампании в он­лайн търговията и B2B услугите. Вярва, че предизвикателствата в пазарите, динамиката и силният екип зад гърба ѝ движат графиката във възходяща тенденция.
     
    Като млад специалист успява да натрупа достатъчно умения и отговаря за ефективното управление на media buying за някои от най-големите брандове в страната като Dice.bg, Key Fashion Store, Husqvarna, GiAnni, Cupffee, Nestea.
     
    Вероника е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.

    Вероника Манова и Илиян Чулев

    TikTok Influencers

    Илиян и Ронси, известни като "Чонси", са една от най-разпознаваемите двойки в интернет пространството в България. Запознават се през 2021 година и само година по-късно са родители на прекрасната София. Изразяват себе си най-вече чрез скечове, вдъхновени от съвместния им живот. В ТикТок Чоле и Ронси имат над 250 хиляди последователи и около 7 милиона харесвания на видеата, а пък извън ТикТок, освен родители, Илиян работи като IT специалист, а Ронси развива профилите си в други социални мрежи, добавяйки стойност за аудиторията си по множество начини.

    Мира Бегова

    Head of Digital Marketing

    Мира Бегова е Head of Digital Marketing в CeHub - дигитална агенция със силно развито креативно мислене. Колегите ѝ я описват като креативна, амбициозна и автентична.

    Завършила International Marketing & Management в Холандия и специализирала в аудиовизуални изкуства в Мадрид, Мира пренася своята страст и знание, както в социалните медии, така и в аналоговия свят. Нейният професионален път започва в start-up за устойчива мода в Амстердам, където работи като content developer, разработвайки визуалната идентичност на бранда.

    С над 8 години опит навън, Мира се прибира в България мотивирана да промени рекламната индустрията вземайки добри практики от целия свят и пренасяйки ги на наша територия, с цел създаване на автентично онлайн присъствие, в основата на което стои сторителинга.

    От три години работи като Social Media Specialist за CeHub, като управлява социалните мрежи на едни от най-големите брандове в сферата на модата, лайфстайла и хоспиталити. А от скоро оглавява и маркетинг отдела им. Нейни клиенти са световната верига Hyatt Regency, Yakima Bulgaria, English Home и TEODOR.

     

    Мира е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.

    Драгомир Драганов

    Marketing Manager

    Драгомир Драганов повече от 9 години се развива в електронната търговия. В момента е Ecommerce Marketing Director в Ozone и отговаря за дигиталнaта реклама, client experience и маркетинг стратегията.

    Основна част от опита в e-commerce е придобил като партньор и CMO в Baby.bg, който сега е част от Ozone.bg.

     

    Драгомир е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.

    Дата и място

    17.01.2024

    10:30 - 18:00

    Online

    Facebook група

    Networking

    10.04.2024 | 19:30 - 22:00

    Билети за участие

    Избери пакет за участие в 1 или 9 събития

    Цени с вкл. ДДС. Плащане на 12 вноски е валидно само за пакет с 9 събития с безлихвен кредит от tbi bank

    Екип

    ранна ценадо 11.10.2023
    късна ценадо 11.10.2023
    99лв.
    149лв.

    цена на събитие 50 лв / човек

    • 8 онлайн конференции
    • Видео запис до 05.04.2024

    Стелиян Драганов

    Digital Marketing Lead @

    Заедно с ANOMALY създадохме най-популярния български профил в TikTok на дермокозметичен бранд. Бързо усетихме, че потребителите в тази социална мрежа имат нужда и от добре поднесено образователно съдъ...

    прочети повече

    Алиция Любенов

    Marketing Manager @ MultiSport

    Едни от аспектите, които отличават ANOMALY, са задълбоченото познаване на TikTok, капацитетът за създаване на видео съдържание и ценните препоръки. С тяхна помощ успяхме за по-малко от месец да постиг...

    прочети повече

    Драгомир Драганов

    Marketing Manager @ Ozone.bg

    Аномали са реактивни, а вярвам това е едно от най-важните качества на рекламна агенция, особено в свят, в който трендове се сменят за часове. Чудесен партньор са и защото дори от сложни искания, успяв...

    прочети повече

    Стелиян Драганов

    Digital Marketing Lead @

    Заедно с ANOMALY създадохме най-популярния български профил в TikTok на дермокозметичен бранд. Бързо усетихме, че потребителите в тази социална мрежа имат нужда и от добре поднесено образователно съдържание. С няколко секунди си научил за ключов момент в твоята #skincare рутина. Най-хубавото е, че резултатите могат да бъдат измерени не само в лайкове и коментари.

    Алиция Любенов

    Marketing Manager @ MultiSport

    Едни от аспектите, които отличават ANOMALY, са задълбоченото познаване на TikTok, капацитетът за създаване на видео съдържание и ценните препоръки. С тяхна помощ успяхме за по-малко от месец да постигнем впечатляващи резултати с новосъздадения канал на MultiSport. ANOMALY разбират платформата, реагират бързо на обратна връзка и съумяха да постигнат съчетание между трендовете и предаването на посланията на нашия бранд.

    Драгомир Драганов

    Marketing Manager @ Ozone.bg

    Аномали са реактивни, а вярвам това е едно от най-важните качества на рекламна агенция, особено в свят, в който трендове се сменят за часове. Чудесен партньор са и защото дори от сложни искания, успяват да формират работещи креативни концепции.

    ГЛАВНИ СПОНСОРИ

    Продуктови партньори

    Медийни партньори

    Експо спонсори

    Повече от конференция

    Спести време и грешки и стани по-добър специалист с помощта на опитни и доказани маркетинг експерти от България и чужбина!

    От експерти за експерти.

    последвай ни

    ПОЛУЧИ ИЗВЕСТИЕ

    БИЛЕТИ В ПРОДАЖБА ОТ 1 СЕПТЕМВРИ