онлайн конференция | 17.01.2024
ОТ ЕКСПЕРТИ ЗА ЕКСПЕРТИ
НОВОСТИ
СТРАТЕГИИ
ПРИМЕРИ
Водещи експерти и маркетинг агенции от страната и чужбина обединиха сили, за да създадат най-практичнaтa онлайн конференция за Tik Tok marketing в България! Събитието се излъчва онлайн (с видео запис) и състои от лекции за напреднали, в които получаваш синтезирана и структурирана информация за новости, работещи стратегии и детайлни Case Studies от реалния бизнес.
Създай успешна маркетинг кариера или онлайн бизнесс помощта на доказани маркетинг експерти!
DigitalPRO е най-подробната онлайн програма по дигитален маркетинг в България, която ще ти спести време, грешки и помогне да станеш успешен маркетинг специалист.
25 видео курса на запис
Учи онлайн в удобно за теб време, място и темпо на обучение със синтезирани видео уроци и готови темплейти с работещи стратегии
Удостоверение от МОН
Провери своите знания с нашите онлайн изпити в удобно за теб време и вземи Удостоверение и Диплома за участие от МОН и DigitalPRO
Общество за растеж
Влез в нова среда за растеж, където ще обменяш опит и получаваш знания и съвети от маркетинг експерти
Уебинари на живо
Задавай въпроси за проблеми, с които се сблъскваш, и получи работещи стратегии и съвети от лекторите за твоя маркетинг успех
Anomaly.bg е компания за full-service маркетинг решения, разработени на принципа "Неочаквано, но общоприето". Тя е първата компания с широко интегрирано приложение на TikTok в операциите си в България.
Пет години след основаването на Anomaly.bg, девизът на компанията „Работата ни се вижда“ се превърна в нарицателно за индустрията, чрез което над 150 бранда в ecommerce, FMCG, HoReCa, горива, auto и tech сектори постигат своите разпознаваеми и ефективни комуникационни аномалии.
Някои от клиентите с осъществени TikTok проекти са Ozone.bg, Baby.bg, Biotrade, Dice.bg, 8HRISTO.COM, Solid 55, Nestea, Bellissimo Clinic, Paradise Center, Avendi и десетки други. Към момента числата на компанията в TikTok надхвърлят 300 млн гледания и работа по над 60 проекта.
Стани по-добър експерт с помощта на едни от най-опитните и доказани маркетинг професионалисти в България!
8 лекции & панел за напреднали, в които научаваш новости, стратегии и детайлни Case Studies от доказани експерти от България и чужбина.
Гледаш презентации стъпка по стъпка (без реклама) със синтезирана и практична информация, която ти пести време и прилагаш веднага.
Гледаш онлайн на живо от вкъщи/офиса или на видео запис без доплащане в затворена учебна зона до 05.04.2024г.
Микс от доказани експерти, брандове и непознати (успешни) лектори от България и чужбина споделят своите do’s & don’ts.
8 лекции и дискусионен панел от експерти
Христомир Витанов
Co-Founder & Creative Director
10:30 - 11:00
В тази въвеждаща лекция ще научите:
Даниел & Йоан-Петър Anomaly.bg
Social Media Experts
11:00 - 11:30
В тази лекция ще научите:
Христомир Витанов
Co-Founder & Creative Director
11:30 - 12:00
В тази лекция ще научите:
Йордан Георгиев
Co-Founder & Production Director
12:00 - 12:30
В тази лекция ще научите:
12:30 - 14:00
ОБЕДНА ПОЧИВКА
Александър Николов
TikTok & Instagram Influencer
14:00 - 14:30
В тази лекция ще научите:
Радослав Мавродиев
TikTok Influencer
14:30 - 15:00
В тази лекция ще научите:
Вероника Василева
Head of Performance Marketing
15:00 - 15:30
В тази лекция ще научите:
15:30 - 16:00
ПОЧИВКА
Вероника Манова и Илиян Чулев
TikTok Influencers
16:00 - 16:30
В тази лекция ще научите:
Мира Бегова
Head of Digital Marketing
16:30 - 17:00
В тази лекция ще научите:
17:00 - 17:45
ДИСКУСИЯ
Успешни практики в TikTok за B2C и B2B бизнеси
ХристомирВитанов
Co-Founder & Creative Director
МираБегова
Head of Digital Marketing
ДрагомирДраганов
Marketing Manager
ЙорданГеоргиев
Co-Founder & Production Director
Христомир Витанов
Co-Founder & Creative Director
Христомир Витанов-Мъро е рекламист, предприемач и маркетолог с над 7 години опит в сферата. Завършва политология, но намира своето призвание в изследване на потребителското поведение в социалните мрежи и създаване на реклами. Огромна част от иновациите в дигиталния маркетинг могат да бъдат проследени до него. Експертизата му се простира от управление на милионни рекламни бюджети в международна среда, през развитие на бизнес модели в директните продажби, до автомобилен бранд мениджмънт.
През кариерата си Христомир заема и позиции на маркетингов директор в технологични стартъп компании. През 2018 година Мъро поставя началото на ANOMALY - агенция, която чупи представите за маркетинг с дръзки похвати на принципа “неочаквано, но общоприето”, където ежедневно прилага иновативни подходи за развитието на бизнесите на клиентите си. По-късно се появяват GEROI - агенция за Performance Marketing, и Anomaly Studio - продуцентското звено от маркетинговата машина. Един от най-новите му проекти е създаването и развиването на собствени брандове под шапката на Anomaly.
В края на 2019 година част от екипа, начело с creative директорa и основател на Anomaly.bg Христомир Витанов, започват разучаването на непознатата мрежа TikTok, като създават профили и съдържание за всичките си клиенти. За 2 години ANOMALY.BG публикува хиляди видеа в TikTok, които имат милиони гледания за клиентите на агенцията. В портфолиото са брандове като OZONE.BG, BABY.BG, BIOTRADE, VMV.BG, VIDA.BG, INSAOIL, ROOBAR, KOOKIE CAT, BULINS, COCOSOLIS, BMK LEASING, HYPE SOFTWARE, TASTEPLACE, WPX и много други.
Мъро е бил двукратен TEDx лектор и е лауреат в конкурса за млад мениджър на Фондация “Еврика”.
Христомир е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.
Даниел & Йоан-Петър Anomaly.bg
Social Media Experts
Йоан-Петър е един от най-следваните създатели на съдържание в България. Следва Педагогика в НСА и успоредно с това гради кариера в социалните мрежи.
Създаването на съдържание в TikTok се превръща в негова страст и той продължава да диктува посоката на платформата в България вече повече от 3 години.
Работил е с редица брандове от различни индустрии - от мода до бързооборотни стоки. Във видеата си залага на забавлението. Най-гледаното му видео е с над 11 000 000 гледания, с генерирани над 14 000 000 харесвания.
През 2022г. се присъединява към екипа на Аномали, където работи редом с едни от най-известните инфлуенсъри и брандове в България.
Йордан Георгиев
Co-Founder & Production Director
Йордан Георгиев е пример за амбициозен младеж, който рано си дава сметка какво иска от живота. Занимава се с визуално изкуство от над 10 години, като в предприемаческия си път постепенно надгражда от фотография през операторство до продуцентство.
През 2018 година става част от Anomaly.bg като създател на съдържание. Впоследствие застава рамо до рамо с Мъро като съдружник. Заедно създават GEROI - агенция за Performance Marketing, и Anomaly Studio - продуцентското звено от маркетинговата машина. В момента ръководят Аномали и работят по създаването на нови брандове под компанията-майка.
Йордан е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.
Александър Николов
TikTok & Instagram Influencer
Александър Николов е на 27г. и работи като мениджър управление на проекти в транспортна компания.
От 3 години развива профил в Тик Ток и Инстраграм, който изцяло е насочен към оценяването на ресторанти и хотели. Оценката я дава в качеството си на клиент и тя е неангажираща. Взима под внимание кухнята, обслужването и интериора на заведението.
Идеята му започва в периода на пандемията. Проектът му се развива плавно, концентрирайки се в една нисша, тъй като е е много по-трудно бързото натрупване на последователи.
За тези 3 години успява да събере над 200 000 последователи в двете социални мрежи. Успява да реализира над 90 съвместни партньорства, като общата му гледаемост надминава над 30 милиона в Инстаграм, а в Тик Ток е трудно да се изчисли.
Започва да прави интересна рубрика, в която кани различни популярни български личности да дегустират храната с мен, задава им интересни въпроси за вкусове, предпочитания, любимите им храни от детството.
В рамките на тези години успява да посети над 500 ресторанта, успява да разговаря със стотици собственици и управители на заведения. Запознава се с техните проблеми, тревоги и успехи.
Основната идея на канала му е да помага на българските граждани, да имат богат избор от места за хранене и развлечение.
Правя и рубрика, чрез която стимулирам българите по-често да почиват на нашето Черноморие, да опознават планинските ни курорти.
Александър е гост лектор в F5 Conf конференцията за TikTok Marketing.
Радослав Мавродиев
TikTok Influencer
Радослав Мавродиев е инфлуенсър с над 150 Хиляди последователи в Тик Ток!
Създател е на първата Тик Ток Агенция във Варна, която е управлявала и развивала Тик Ток Профилите на над 50 бранда от над 35 ниши!
Създател е на първата experience организация във Варна и е писател на над 5 електронни книги и 1 стихосбирка!
Обучил е десетки хора, как да развиват социалните си мрежи и е работил със стотици модели и Инфлуенсъри от България!
Радослав е гост лектор в F5 Conf конференцията за TikTok Marketing.
Вероника Василева
Head of Performance Marketing
Вероника Василева започва кариерния си път в хода на DigitalPRO програмата и продължава да се развива като PPC специалист в GEROI, която е performance водеща сила на ANOMALY - агенция, чупеща представите за маркетинг с дръзки похвати на принципа “неочаквано, но общоприето”.
Вероника Манова и Илиян Чулев
TikTok Influencers
Илиян и Ронси, известни като "Чонси", са една от най-разпознаваемите двойки в интернет пространството в България. Запознават се през 2021 година и само година по-късно са родители на прекрасната София. Изразяват себе си най-вече чрез скечове, вдъхновени от съвместния им живот. В ТикТок Чоле и Ронси имат над 250 хиляди последователи и около 7 милиона харесвания на видеата, а пък извън ТикТок, освен родители, Илиян работи като IT специалист, а Ронси развива профилите си в други социални мрежи, добавяйки стойност за аудиторията си по множество начини.
Мира Бегова
Head of Digital Marketing
Мира Бегова е Head of Digital Marketing в CeHub - дигитална агенция със силно развито креативно мислене. Колегите ѝ я описват като креативна, амбициозна и автентична.
Завършила International Marketing & Management в Холандия и специализирала в аудиовизуални изкуства в Мадрид, Мира пренася своята страст и знание, както в социалните медии, така и в аналоговия свят. Нейният професионален път започва в start-up за устойчива мода в Амстердам, където работи като content developer, разработвайки визуалната идентичност на бранда.
С над 8 години опит навън, Мира се прибира в България мотивирана да промени рекламната индустрията вземайки добри практики от целия свят и пренасяйки ги на наша територия, с цел създаване на автентично онлайн присъствие, в основата на което стои сторителинга.
От три години работи като Social Media Specialist за CeHub, като управлява социалните мрежи на едни от най-големите брандове в сферата на модата, лайфстайла и хоспиталити. А от скоро оглавява и маркетинг отдела им. Нейни клиенти са световната верига Hyatt Regency, Yakima Bulgaria, English Home и TEODOR.
Мира е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.
Драгомир Драганов
Marketing Manager
Драгомир Драганов повече от 9 години се развива в електронната търговия. В момента е Ecommerce Marketing Director в Ozone и отговаря за дигиталнaта реклама, client experience и маркетинг стратегията.
Основна част от опита в e-commerce е придобил като партньор и CMO в Baby.bg, който сега е част от Ozone.bg.
Драгомир е гост лектор в събитие F5 Conf - TikTok Marketing.
17.01.2024
10:30 - 18:00
Online
Facebook група
Networking
10.04.2024 | 19:30 - 22:00
Избери пакет за участие в 1 или 9 събития
цена на събитие 50 лв / човек
Стелиян Драганов
Digital Marketing Lead @
Заедно с ANOMALY създадохме най-популярния български профил в TikTok на дермокозметичен бранд. Бързо усетихме, че потребителите в тази социална мрежа имат нужда и от добре поднесено образователно съдържание. С няколко секунди си научил за ключов момент в твоята #skincare рутина. Най-хубавото е, че резултатите могат да бъдат измерени не само в лайкове и коментари.
Алиция Любенов
Marketing Manager @ MultiSport
Едни от аспектите, които отличават ANOMALY, са задълбоченото познаване на TikTok, капацитетът за създаване на видео съдържание и ценните препоръки. С тяхна помощ успяхме за по-малко от месец да постигнем впечатляващи резултати с новосъздадения канал на MultiSport. ANOMALY разбират платформата, реагират бързо на обратна връзка и съумяха да постигнат съчетание между трендовете и предаването на посланията на нашия бранд.
Драгомир Драганов
Marketing Manager @ Ozone.bg
Аномали са реактивни, а вярвам това е едно от най-важните качества на рекламна агенция, особено в свят, в който трендове се сменят за часове. Чудесен партньор са и защото дори от сложни искания, успяват да формират работещи креативни концепции.